Search This Blog

Wednesday, May 26, 2010

AKU RINDU PADAMU, AKU CINTA PADAMU.

Andai kesukaanmu bukan diriku
Jangan mudah dirimu akui AKU RINDU PADAMU
Andai kerinduamu bukan milikku
Jangan dirimu berani berkata, AKU CINTA PADAMU

Bila dirimu enggan bertemu
Apakah makna pengakuanmu AKU RINDU PADAMU
Bila cintamu hanya kepuraan
Apakah ertinya ucapanmu AKU CINTA PADAMU

Ungkapku....
AKU RINDU PADAMU
Rinduku itu benar
AKU CINTA PADAMU
Cintaku itu jelas

Ungkapmu
AKU RINDU PADAMU
Mungkin cuma omongan kosong padamu
Tapi bagiku ia nadi hatiku kerana aku benar merindukanmu
AKU CINTA PADAMU
Mungkin cuma ungkapan manis bibirmu
Tapi bagiku ia kemanisan jiwaku kerna cintamu jelas melewati seluruh hidupku

Jadi jangan pernah kau ungkap
AKU RINDU PADAMU
AKU CINTA PADAMU
Kerana hatiku akan terluka dan hidupkku akan merana
Bila ku tahu ia bukan untukku

Simpanlah ungkappanmu
AKU RINDU PADAMU
AKU CINTA PADAMU
Kerana ia takkan menyakitiku
Walapun ku tahu rindumu bukan milikku
Cintamu bukan untukku

No comments:

Post a Comment